В минулому кварталі позиції на ринку планшетів втрачала тільки Apple
Ще квартальний звіт Apple дав керівництву компанії привід для занепокоєння: обсяги реалізації iPad в річному обчисленні зменшились на 14%, хоча ринок смартфонів демонстрував позитивну динаміку забезпечив компанію більш ніж половиною виручки. Фахівці IDC вчора опублікувала свій звіт про динаміку світового ринку планшетів у другому кварталі, і деякі озвучені висновки гідні особливої уваги.
Насамперед, експерти IDC відзначають, що зростання ринку планшетів у другому кварталі сповільнилося. Принаймні, в послідовному обчисленні обсяги продажів планшетів знизилися на 9,7%. Якщо ж порівнювати з другим кварталом минулого року, можна говорити про зростання обсягів реалізації на 59,6%. В абсолютному вираженні ринок планшетів за рік зріс з 28,3 млн. штук до 45,1 млн. штук.
На думку співробітників IDC, компанію Apple у другому кварталі підвела відсутність нових моделей iPad. У поточному півріччі, за словами джерела, компанія може випустити нові моделі планшетних комп'ютерів. Якщо говорити про поквартальному порівнянні, то два інших найбільших виробників планшетів теж знизили обсяги випуску продукції. Зокрема, Samsung у другому кварталі продала 8,1 млн. планшетів замість 8,6 млн. штук в першому кварталі. Продажі планшетів Asus скоротилися з 2,6 млн. до 2,0 млн. штук. Правда, "ефект низької бази" забезпечив пристойний приріст обсягів продажів в річному обчисленні: 277% для Samsung і 120,3% для Asustek Computer. Лідером за темпами зростання стала компанія Lenovo, яка збільшила обсяги продажів планшетів за рік на 313,9%. Замикає п'ятірку лідерів Acer з 247,9% річних зростання та часткою ринку в 3,1%. Зауважимо, що всі інші виробники планшетів вже контролюють 38,8% ринку. Це означає, що твердження про зростаючу популярність недорогих планшетів зберігає актуальність.
До речі, частку ринку в сегменті планшетів компанія Apple за рік зменшила у два рази: з 60,3% до 32,4%. На думку фахівців IDC, в четвертому кварталі на ринку з'явиться багато нових моделей планшетів, і це пожвавить ринок, а ось третій квартал навряд чи порадує позитивною динамікою.
Зростаючий ринок планшетів, за словами експертів IDC, дозволяє окремим виробникам як різко злітати, так і падати. Більшість з них робить ставку на операційну систему Google Android, але останнім часом платформа Windows помітно зміцнила свої позиції в сегменті планшетів.